Bolu Atatürk Anadolu Lisesi'nde 17. Dönem Mezuniyet Coşkusu

Bolu Atatürk Anadolu Lisesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılında 170 öğrencisini mezun ederek 17. dönem mezunlarını uğurladı. Kapalı spor salonunda düzenlenen törende duygu ve gurur bir arada yaşandı.

Bolu Atatürk Anadolu Lisesi'nde 17. Dönem Mezuniyet Coşkusu
Paylaş
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Whatsapp
  • Telegram
  • Reddit
A+ A-

Bolu Atatürk Anadolu Lisesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte 17’nci mezunlarını verdi. Okulun kapalı spor salonunda düzenlenen mezuniyet törenine öğrenci ve velilerin yanı sıra öğretmenler de yoğun ilgi gösterdi.

Bu yıl 170 öğrencinin mezun olduğu törende konuşan Okul Müdürü Fuat Durmuş, öğrencileri ve ailelerini tebrik ederek, eğitim hayatları boyunca gösterdikleri emek ve fedakârlık için velilere teşekkür etti. Mezun olan öğrencilere yeni hayatlarında başarılar dileyen Durmuş, gençlerin ülkenin geleceğinde önemli görevler üstleneceğine inandığını ifade etti.

Törende, okul birincisi Zeynep İkra Vural mezun öğrenciler adına bir konuşma yaptı. Duygusal anların yaşandığı konuşmanın ardından Vural, gelenek gereği okul flamasını 11’inci sınıf öğrencisi Güneş Alkan’a teslim ederek okulun temsil görevini bir sonraki döneme devretti.

Programın devamında sınıf öğretmenleri tarafından mezun öğrencilere mezuniyet belgeleri takdim edildi. Ayrıca okulda düzenlenen voleybol turnuvasında dereceye giren sınıflara kupa ve madalyaları verildi.

Mezuniyet töreni, öğrencilerin keplerini hep birlikte havaya atmasıyla sona erdi. Renkli görüntülere sahne olan programda öğrenciler, öğretmenleri ve aileleriyle birlikte mezuniyet sevincini doyasıya yaşadı.
 

Yorum yazın

Yorum yazmalısınız
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.